onsdag den 15. august 2012

En mærkelig dag




Dette bliver en mærkelig dag. Jeg sidder her på lille sted og venter på en bus til Burgos.
Lisbeth gik i morges mens jeg har en off dag. Feber i nat og den skide vabel. Men blev nødt til at gå 6 km til busstoppested.
Den ene spaniol siger det er normalt og godt med hviledag.
Take it easy ! Så det gør jeg!
Nu er planen at hvile ud i Burgos et par dage inden turen fortsætter.
Her på dette lille sted venter tre andre på bussen. Nu går den ene i kirke ... Der er bestemt ikke tale om at finde alternativ kørsel. Her venter man bare.
Men så skete det alligevel at barfatter tilbød kørsel mod betaling. Super. Lisbeth og jeg ramte derfor Burgos samtidig med hver vores fortælling om dagen.


Vi er nu klar til hvile( mest sløje mig) og her er udsigten fra det hotel vi indlogerede os på for to nætter. Det er en verdensberømt katedral!


Lige hvad jeg har brug for!
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej Anne
    Vi er samlet i frikadelle klubben. Vil lige sende lille hilsen til dig. Rigtig god fodtur ønsker vi dig alle.
    Kh.
    Lars, Helle, Flemming, Lene og Ian.

    SvarSlet