onsdag den 15. august 2012

Ortega

Op i højden igen. På dag 13 er vi gået 24,3 km i nyt landskab . Her ses højdekurve!


Blommepigen Lisbeth svang sig elegant op i Et René Claude træ mens jeg stod på jorden og fik blommer ned med en kæp. Morgenmad igen! Vi er efterhånden vant til at plukke vores morgenmad.


Hver en lille bitte by på denne rute har deres kirke og gamle historiske bygninger. Her med storkereder.


Bag de glade vandrere forandrer landskabet sig og vi går i 1200 m højde med gran og egetræer på sidelinien. Temperaturen er god til os . Vi synes stadig at folk er noget varme forskrækkede. På dagens gåtur har jeg dog prøvet at gøre en vabel til min vandreven! Den blev dog ikke en ven, og det er møgirriterende! Det kan betyde at vi i Burgos som vi rammer i morgen tager en ekstra overnatning!


Morgenkaffens skilt så således ud i dag. Jeg har spist og drukket for mig og min fod i dag....


Nu sidder jeg så med fødderne oppe og nyder stilheden. En italiensk pilgrim afbryder mit skriveri og sådan skal det jo være. Man mødes og snakker!



Her sidder vi så med vores dagbog! Der er messe kl seks som vi nok prøver at opleve.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar