søndag den 12. august 2012

Granon på et kirkeloft

I dag var vi the early Ladies som gik ud i mørket i et nyt landskab: kornmarker så langt øjet rækker! Og flere kornmarker med lidt solsikker-stykker ind imellem. Lidt svært at få brombær til morgenturen dog!
Dagens refugie bliver en særlig oplevelse. Vi skal sove på et kirkeloft. Mad tilberedes og spises sammen og man betaler efter evne for overnatning. Vi har siddet i byen og set de lokale søndags-hygge efter messe og inden de går hjem og spiser.... Der er vild gang i dem. De snakker og drikker og generationerne mødes. De kan kun spansk!! Men vi fik da en lang snak med en gammel mand .....:))
I går dik jeg ikke skrevet her i min offentlige dagbog at de 200 km blev fejret ved at jeg fik en vaske-handske af Lisbeth og jeg slog hende i "bedstemor-med-slag-i". Alt sammen ret godt!
Men nu vil jeg gå op i et kirketårn og gå i bad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar